۱۳۹۰ اسفند ۱۰, چهارشنبه

پوستر شماره 3 (روز مبارزه با باکرگی اجباری) 7 مارس


پوستر شماره 3 (روز مبارزه با باکرگی اجباری)
به زبان های (فارسی، انگلیسی، فرانسوی)
Fighting against forced virginity
Lutter contre virginité obligatoire
(روز 7 مارس= 17 اسفند) یک روز قبل از (روز جهانی زن 8 مارس)
(روز مبارزه با باکرگی اجباری)
تصویر با کیفیت این پوستر در اندازه A4 را برای پرینت و چاپ، می توانید از لینک زیر با حجم 2 مگابایت دریافت کنید.
http://www.4shared.com/photo/i61RvIWt/7_march-3.html
اشتراک این پوستر وظیفه همه آزادی خواهان است تا در این چند روز باقی مانده اطلاع رسانی کنیم.
از ایرانیان خارج از کشور هم انتظار می رود تا برای مبارزه با باکرگی اجباری، اگر می توانند فعالیت کنند و پوستر را پرینت بگیرند تا صدای زنان ایرانی را بگوش جهان برسانیم.
ما خواستار برابری کامل با مردان هستیم و حقوق جنسی خود را هم فریاد می زنیم.
هم اکنون میلیون ها زن در ایران و کشورهای زن ستیز از باکرگی خود رنج می برند.
باکرگی مال دیروز است و من زن امروز

آنرا در روز روشن گم کردم و مردی در شب تاریک آنرا جست و نیافت

من آنرا از پشت پنجره به خورشید تقدیم کردم

تا مرگ آن را با هم جشن بگیریم و من متولد شدم،زن، زن امروز

من در حماسه زن بودن می تازم

این شعر نیست ،غزل نیست

حکایت حماسه زن در تقابل با سنت است

شعار ما:
من باکره نیستم
من برده نیستم
من انسانم
من زنم

(من باکره نیستم)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر